- 21 aug 2023
- Admin
- Klantervaringen
- Comments: 0
Dhr. Erol Saglam (www.rijschoolsaglam.nl)
Ik ben rijinstructeur en heb een ongeval meegemaakt in april 2023; ik werd van achter aangereden. Ik ken dhr. A. Durmus toevallig al heel lang, al sinds zijn docentschap, en weet dat hij de laatste 10 jaar werkt als letselschadespecialist.
Ik heb hem na het ongeval opgebeld en hij heeft de zaak geanalyseerd. Ik kreeg al direct een afspraak toegewezen om op kantoor te verschijnen voor een intakegesprek. Tijdens dit intakegesprek hebben we de zaak verder besproken en de nodige intakeformulieren ingevuld. Hij vertelde me netjes hoe de zaak verder zou verlopen en welke stappen er ondernomen moesten worden. Op diezelfde dag nog heeft hij mij een concept-intakerapportage en een concept-schadestaat opgemaakt en deze via de e-mail naar mij toegezonden. Zodoende is de zaak de volgende dag al in behandeling genomen.
Na ongeveer 2 weken heb ik een bericht ontvangen van dhr. Durmus waarin hij meldde dat hij contact heeft gehad met de verzekering. Na ongeveer een maand heeft de verzekering de zaak erkend en is er een voorschot aan mij uitbetaald.
Dhr. Durmus heeft tevens in diezelfde week nog mijn medische informatie opgevraagd. Ondanks dat het ontvangen ervan 4 a 6 weken zou moeten duren, kwam het al vrij snel binnen. Vervolgens ben ik nogmaals op kantoor bij hem geweest voor een korte update over mijn medische situatie, mijn herstel en de bijkomende kosten. Uiteraard is ook dit naar de verzekering verstuurd.
Na een poos ging het medisch gezien steeds beter met mij. Na een laatste kantoorgesprek met dhr. Durmus te hebben gehad, heeft hij een regelingsvoorstel bij de verzekering ingediend. Na ongeveer 3 maanden is de zaak netjes afgewikkeld. Binnen een week heb ik het schadevergoedingsbedrag op mijn rekening gestort gekregen.
Dhr. Durmus werkt heel transparant; van alle stukken die binnen komen en uitgaan krijg ik een kopie via de mail toegezonden. Hij vraagt zeker iedere maand wel een update aan zijn cliënten, om deze vervolgens naar de verzekering te sturen. Hij houdt ze ook op de hoogte. Bij het ontvangen van nieuwe informatie van de verzekering krijg je het diezelfde dag nog te horen. Dit zorgt voor een vlotte afhandeling en is erg prettig.
Tevens kon ik hem altijd bereiken, zowel via de telefoon als via de mail. Vaak communiceerden we via WhatsApp, waarbij ik altijd ontzettend snel een reactie kreeg. Ook indien hij even niet beschikbaar was omdat hij in een gesprek zat, werd er diezelfde dag nog teruggekoppeld.
Ik ben heel tevreden over de werkwijze van dhr Durmus. Dhr. Durmus is erg professioneel in zijn werk, houdt zijn cliënten goed op de hoogte, geeft goed advies, legt alles netjes uit en geeft veel updates. Ik heb de zaak en het gehele proces als prettig ervaren. Er werd goed naar mijn wensen en klachten geluisterd, wat ik erg kan waarderen. ON Letselschade staat klaar slachtoffers voor haar slachtoffers en doet ook vrijwel al het werk. Het slachtoffer/de client hoeft enkel en alleen langs medische specialisten te gaan en af en toe updates te geven. De rest is afgehandeld door ON Letselschade.
Heel erg bedankt!
Dhr. Erol Saglam te Barneveld.